Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.

24CONSULTING Bartosz Czarnecki

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

O specjaliście

POTRZEBUJESZ FINANSOWANIA – LEASING ? KREDYT?
Ta oferta jest skierowana do Ciebie!

Oferta skierowana jest także do osób, które mają do 180 dni opóźnienia w spłacie swoich zobowiązań. Pomagamy oddłużyć klientów i wyprostować ich historię w BIK i KRD

NOWE I UŻYWANE
SAMOCHODY OSOBOWE I DOSTAWCZE, CIĄGNIKI SIODŁOWE,
NACZEPY I PRZYCZEPY, MOTOCYKLE, AUTOBUSY, WÓZKI WIDŁOWE,
WSZELKIE MASZYNY I URZĄDZENIA
Negocjujemy za Ciebie rabaty nawet do 40%!!! Na nowe auta u wszystkich dealerów w Polsce

WPŁATA WŁASNA OD 0% !
OKRES FINANSOWANIA DO 120 M-CY !
JUŻ OD PIERWSZEGO DNIA DZIAŁALNOŚCI FIRMY !
PROCEDURA UPROSZCZONA BEZ DOKUMENTÓW FINANSOWYCH !
DECYZJA W CIĄGU 1 DNIA !

NIE POBIERAMY ŻADNYCH OPŁAT ANI PROWIZJI !!!
JESTEŚMY NAJWIĘKSZYM NIEZALEŻNYM
BROKEREM FINANSOWYM W POLSCE

W ofercie mamy również inne produkty finansowe:
Kredyty obrotowe
Kredyty inwestycyjne
Faktoring
Konsolidacja
Refinansowanie

JESTEŚMY AUTORYZOWANYM PARTNEREM
PONAD 65 BANKÓW I INSTYTUCJI FINANSOWYCH

Badania przeprowadzone przez MSPA i opublikowane przez pierwszego prezesa Marka Michelsona, wskazują, że powodem straty klienta jest:
• 68% – nieodpowiednia obsługa;
• 14% – zła jakość produktu;
• 9% – przejście do konkurencji bez wyraźnej przyczyny;
• 5% – inne;
• 3% – wyjazd, przeprowadzka;
• 1% – śmierć.
Jednocześnie tylko 4% konsumentów skarży się w firmie. Każdy z pozostałych 96% informuje o tym fakcie znajomych i rodzinę. Powoduje to potencjalne duże straty z tytułu utraconych korzyści. Średni koszt pozyskania klienta, np. dzięki reklamie, może się wahać od kilkuset do kilku tysięcy złotych, podczas gdy koszty utrzymania istniejącego są zwykle 5 razy niższe. Rachunek zysków i strat jest jednoznaczny.
W marketingu przyjmuje się zasadę, że zadowolony klient poinformuje o tym fakcie 8 znajomych, a niezadowolony – 18.
Już na samym początku mam prośbę – odpowiedz na poniższe pytania:

Czy wiesz, że sukces Twojej firmy w ogromnej mierze zależy od przygotowania i wyszkolenia Twojej kadry?

Czy zdajesz sobie sprawę jak istotną kwestią jest dobór odpowiednich ludzi?
Czy uważasz że Twoi handlowcy sa najważniejszym zasobem Twojej firmy?
Jeśli odpowiedzi były twierdzące to mam kilka ciekawych informacji:

Czy wiesz że:

79% Pracowników na pytanie: Czy czujesz się odpowiedzialny za wynik sprzedaży sklepu odpowiedziało:

Raczej tak, chociaż tak naprawdę nie mam na to większego wpływu.

Co nam to sugeruje? Duża część pracowników uważa że poziom sprzedaży zależy od działań marketingowych firmy, reklam, a nie od samego sprzedawcy. Nic bardziej mylnego.

Czy zdarzyło się wam kiedyś zjeść bardzo dobry obiad w restauracji, a następnie nigdy do niej nie wrócić ze względu na nienależytą obsługę? Brak zainteresowania?
Napewno.

62% Klientów na pytanie: Co jest twoim najważniejszym motywatorem zakupów, odpowiedziało: Obsługa przez sprzedawcę

38% Klientów odpowiedziało: Cena
*Badania realizowane dla potrzeb własnych, 24Consulting.pl – 2013. Grupa reprezentatywna: 100 osób.

A przecież wydawać by się mogło: Gdzie tam! Tak naprawdę dam dobra cenę i to już przyciągnie ludzi. Nic bardziej mylnego. Po co ogarniczać swój zysk?

Wiele razy podczas obserwacji handlowców różnych produktów których stawałem się nabywcą zastanawiałem się; jak do tego doszło? Gdybym dostał pytanie takie jak powyższe odpowiedziałbym: Cena. Po głębszej analizie swoich zakupów stwierdzam jednak że większość ma rację. Dlaczego?

Podam przykład: Kupuję nowy telefon do pracy. W jednej z galerii handlowych. W pierwszym punkcie spotkałem się z brakiem zainteresowania, suchymi odpowiedziami na moje pytania, brak jakiejkolwiek inwencji. W drugim punkcie, notabene 20 kroków dalej otrzymałem coś cenniejszego: Konketnego doradcę który zmienił mój pogląd na zakup telefonu, wybrałem inny, droższy I dokupiłem kilka dodatkowych gadżetów.

Co mnie ujęło? Jego podejście – sam poziom obsługi dopasował do moich potrzeb, potrafił je zidentyfikować I wykorzystał to. Z zimną krwią. Da się? Da się. Czy zainteresowanie klientem to tak dużo? Odpowiedź brzmi: Tak

24Consulting: Oferta


Proponujemy zmianę podejścia do obługi klienta. Poprostu.
Dziś na codzień spotykamy się z czystą ewolucją samej nazwy stanowiska – sprzedawcy w sklepach stają się doradcami, konsultantami itp.
Pytanie brzmi: czy zmiana nazwy stanowiska wiąże się ze zmianą podejścia do procesu sprzedaży?

Zmienimy sprzedawcę w doradcę klienta, a doradcę klienta w prawdziwego sprzedawcę.
O co nam chodzi?
Doradzajmy klientowi, wyczujmy jego potrzeby.. ale dobre doradztwo musi wiązać się ze sprzedażą, zgodzicie się?

Nie zawsze.

Handel jest cięzki. To prawda. Przetrwają tylko ludzie ukierunkowani na sukces. A my potrafimy to zaszczepić w ludziach, potrafimy zmienić ich nastawienie do pracy tak żeby chcieli zarabiać więcej. Wiemy, że gdy pracownik zarabia więcej poprzez swoją pracę to i Państwa firma zarabia więcej.
To puste słowa?

Umów się na spotkania, przedstawimy Ci swoją koncepcję, zorganizujemy pokazowe szkolenie, sam zobaczysz efety!

Nasze atuty:
Tajemniczy klient – przeprowadzanie wewnętrznych kontroli pracowników, raportowanie dla potrzeb zarządu analiz obserwacji,
Szkolenia sprzedażowe dla grupy sprzedażowej, nastawienie na suckes, zwiększenie sprzedaży na podstawie wysyłanych analiz.
Oraz innowacyjny produkt w postaci:
Hybrydowego Tajemniczego klienta (Kompleksowa obsługa, zawierająca oba powyższe produkty)

Nowoczesne formy przekazu – korzystamy z możliwości jakie daje nam rozwój technologii.
Nie jesteśmy toeretykami. Działamy w handlu. Na codzień. Mamy swoje sukcesy. Chcemy się tym podzielić.
Pozwólny sobie na wspólny suckes.

Skontaktuj się z nami:

Biuro@24consulting.pl

Branża

Obszar działania

Mazowieckie

Opinie

Brak opinii 0 opinii

Jesteś zadowolonym Klientem firmy?

Dodaj opinię

Otrzymaj bezpłatną wycenę

od specjalistów takich jak 24CONSULTING Bartosz Czarnecki
Co chcesz zlecić lub kupić?

Oferta

Profesjonalne doradztwo: Leasing

Polska

Twoj firma się rozwija. Z czasem zaczynają pojawiać się potrzeby zakupu kolejnego samochodu. Nagle dostajesz krótką ofertę - podpisz leasing! Ale czy wiesz, że jedna oferta leasingu od drugiej może róznić się o 180 stopnii? Zgłoś się do nas! Przedstawimy Ci najlepsze rozwiązania, najlepiej dopasowane do Twojej firmy i jej zdolności! Zmniejsz ratę, ...

Rozwiń

Szkolenia sprzedażowe

Polska

Wiele razy podczas obserwacji handlowców różnych produktów których stawałem się nabywcą zastanawiałem się; jak do tego doszło? Gdybym dostał pytanie takie jak powyższe odpowiedziałbym: Cena. Po głębszej analizie swoich zakupów stwierdzam jednak że większość ma rację. Dlaczego? Podam przykład: Kupuję nowy telefon do pracy. W jednej z galerii hand...

Rozwiń

Badanie satysfakcji klienta

Polska - Radom

Metoda tajemniczego klienta opiera się na określonej jasno w umowie częstotliwości wizyt naszych audytorów, z wyznaczonym scenariuszem działania, oraz celem badania. Ustalamy co konkretnie ma być sprawdzone a następnie generujemy elektroniczny raport do osób odpowiedzialnych za poprawne wdrożenie standardów sprzedaży. To co my proponujemy to ja...

Rozwiń

Kontakt

Formularz kontaktowy

captchaImage
Następny obraz
Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo S.A., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a tym Dostawcą usług lub produktów, w tym poinformowania Dostawcy kto jest nadawcą wiadomości. Na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń lub sporów będziemy przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy. w ten sposób zabezpieczamy interesy Oferteo i wszystkich naszych Użytkowników. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Adres

Daszyńskiego 9/11, 26-600 Radom

WWW

www.24consulting.pl

Telefon

514 ••• ••• Pokaż numer

Skype

baaaartus

Dane rejestrowe

Firma

Nazwa firmy 24CONSULTING Bartosz Czarnecki
Imię (pierwsze) BARTOSZ
Drugie imię DARIUSZ
Nazwisko CZARNECKI
Data rozpoczęcia działalności 2013-10-02
NIP 7962785692
Regon 146864049

Siedziba

Kraj Polska
Województwo MAZOWIECKIE
Powiat Radom
Gmina Radom
Miejscowość Radom
Kod pocztowy 26600
Poczta Radom
Ulica ul. Adama Rapackiego
Numer nieruchomości 20
Numer lokalu 48

Kontakt

Email Kontakt@helpea.pl
Strona www www.Helpea.pl

Forma prawna

Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
Kod i nazwa formy własności 214 - Własność krajowych osób fizycznych

Rejestracja

Data wpisu do bazy REGON 2013-09-18
Data powstania 2013-09-16
Data rozpoczęcia działalności 2013-10-02
Data zawieszenia działalności 2021-03-31

Zakres działalności (PKD)

Kod PKD Nazwa
6831Z POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
Przeważające PKD
6201Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
6619Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
6622Z DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH
7022Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
8559A NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH
8559B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE

Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.